NEW YORK, NEW YORK!!!


Dragilor si scumpilor cu mare bucurie va spun ca m-am reintors pe meleagurile californiene dupa un mic sejur pe coasta de Este a Statelor Unite ale Americii....
O calatorie in care am avut ocazia sa ma minunez de extraordinare chestii, si bune si rele..
Si cum intotdeauna e bine sa incepi cu "elea" bune trebuie sa admit ca am ramas impresionat de maretia Manhatanului.
Un moment impresionat a fost cand ne-am "suit" ( nu in dealu clujului), pe cea mai inalta cladire din Manhattan si anume Empire State Building. Frumos peisaj.. N-am crezut ca totul e asa de mare..imens.



Am stat si m-am gandit, desi la cat am mers pe jos in ziua aia mai mult m-am gandit din mers, cum de au reusit sa de-a jos teroristii turnurile.



Pentru mine un mister desi domnul Alin Oprea a.k.a "Nashu", a.k.a student la inginerie mi-a dat o explicatie destul de logica.


Am vazut pe rand Rockefeller Center, Catedrala St Patrick si sediul ONU, unde unul din gardieni era "prazar" si anume oltean.

Dupa toata nebunia asta am depus armele si ne-am predat ...am intrat in Central Park..o oaza de verdeata in "jungla" din New York..frumos..linistit...cal..prietenos.


De abia m-ai reuseam sa merg in picioare dupa atatea mile cu "doiu" si am luat metro-ul pana la Brooklin Bridge..frumos si mare..
Am vizitat si locul unde au fost turnurile World Trade Center si Wallstreet-ul unde bogatanii hotaresc destinele lumii..
Seara s-a incheiat intr-un metrou pe care a trebuit sa-l schimbam cu un alt metrou ca sa ajungem intr-o parte jegoasa a Queens-ului..
Chestea asta cu metroul mi-a adus aminte de autobuzele pline din Tg Mures. Le vad goale pe langa imbulzeala si nebunia din Metrourile astea. Naspa intr-un cuvant prea frumos sa descrie trenurile astea ... Nu-mi doresc asemenea incurcaturi..
A doua zi in New York a coincis cu vizitarea Statuii Libertatii si a Insulei Ellis unde veneau emigrantii la inceputurile Americii..frumos,mare ,impresionat..Nu am crezut din nou ca poate fi asa de frumoasa statuia..

Am mancat si o pizza extraordinar de buna, curios in mijlocul new yorkului de la niste rusnacii..buna si scumpa..
Am continut cu vizitarea unui foarte frumos si mare muzeu: Muzeul Metropolitan. Daca nu ar fi fost durerea picioarelor, batale focul , sigur as fi savurat cu mai mare placere toate colectiile...
Seara ne-am reintalnit cu ghidul nostru Alin Nashu, care ne-a condus in prima zi a expeditiei.


Dupa o poza cu poza Nadiei Comaneci la Madison Square Garden ne-am indreptat spre ultimul metrou.


Si aici e partea in care si gandurile ma fac sa borasc, scuzati-mi expresia.
Numa cioroi pe strada, mirosuri de toate felurile pentru toate simturile si negasirea unei toalete curate in Manhattan a lasat un gust amar.
Times Square noaptea ar fi trebuit sa fie ceva frumos, dar e ceva de 2 lei.
Cred ca cu totii ne bucuram ca plecam spre urmatorul punct turistic, impliniti si satuli de jungla newyorkeza.

1 Comment:

  1. Anonim said...
    Fain aşa mă Aline!

Post a Comment