Perfect Breakfast- SFARAIALA

E luni dimineata....
Ajung la servici obosit , terminat de alergiile astea tampite...
Am lucrat in weekendul acesta acasa mai mult decat in 5 zile ale saptamanii la lucru...
Si ma bate un gand asa pervers...da tare pervers..Aline totusi esti la munca, stapaneste-te ce Dumnezeu
Nu pot,nu pot ...............cum ar fi sa fiu la Borzia domnule( la bunicii mei acasa)...sa ma trezesc dimineata ...sa-l aud pe Tata Ila (a.k.a strabunicomio) cum face de mincare...
Sa-l intreb "gata-i mancarea?"
"Gata, ti-ai spus rugaciunile..te-ai spalat pe fata"
N-am sa mint domnule...mai si ocoleam adevarul ca mi-era foame cateodata....
Asa de la 4-5 ani mincarea mea preferata a devenit "SFARAIALA LU TATA ILA"

N-ai mincat asa ceva domnule, n-ai cum...
Daca mama Lola..a.k.a bunicamea, care vorba aia crescut linga mestru bucatar si o face aproape la fel, da nu exact..
N-are brinza dinaia iute din berbintza....
In desele revelioane sau chefuri la Borzia, putini au fost cei care au inteles gustul extraordinar...
Trebuie sa ai gatul unui de(S)gustator de vin ca sa intelegi....
Si asta era gandul meu pervers de dimineata...si-mi lasa apa-n gura domnule
S-o gasesc pe mama Lola in bucatarie cu o sfaraiala si-un bot "sa-l pun la servici"...
Baga branza in berbintza pana la toamna, s-apoi om servi o sfaraiala si-un pahar de tuica..
Batale focu...
Hai ca-i aprilie deja





0 Comments:

Post a Comment