Suni la radio si castigi.....

Fac parte dintr-o echipa de fotbal( PUFC) care a inceput sezonul mai mult schiopatand decat fugind...dar cu toate astea am incredere domnule ca vom reusi sa ne redresam...
Un lucru de care am fost mereu impresionat in USA este atitudinea pozitiva pe care o au majoritatea persoanelor. Nu stiu unde naiba o invata, dar o au. Eu o percep ca pe ingamfare, dar imi aduc aminte ca profesorul meu de fizica, si anume domnul Lupaescu ne-a spus o chestie interesanta, chiar foarte interesanta : "99,9 % din popoarele lumii se gandesc la ele si la celelate popoare; americanii se gandesc doar la ei".
Daca rumeg bine asa o fi..
In fine, hai sa trecem de paranteza asta plictisitoare si sa va relatez ca eram in masina proprietate personala, cand aud cu urechiusele mele faptul ca se dau 2 bilete la meciul 3 in playoff intre Anaheim Ducks (echipa mea preferata) si Detroit Red wings...
O serie de meciuri extraordinare..am mai avut onoarea sa merg la o serie intre aceste doua echipe in 2007...de vis..mai ales ca am si castigat...
Ceva in mine imi spune ca e momentul sa castig si eu ceva la radio, numa altii domne', numa altii?
Nici nu stiu numarul, formez de cateva ori gresit...transpir..."imi aluneca biletele din mana, nu-i posibil", zic eu asa in sinea mea...
Moderatorul repeta numarul ...il formez...ocupat..."f###i mama ei"; mai incerc ..ocupat ...
"cum p#### m@@##$ " (Aline nu injura ca nu-i frumos)...
Zic "mai incerc odata si gata"...ocupat din nou....
Si aici intervine elementul surpriza...gandul ca biletele imi sunt destinate...le simt...ma visez pe stadion deja..
Mai incerc odata...suna....raspunde cineva...."Cum pot sa castig biletele ?"(pe engleza i-am zis ).
"Trebuie sa-l impresionezi pe moderator sau cum masa i-o zice la ala...
Zic ok domne' o facem si pe asta...
Si stau si astept...si-mi pregatesc o mica strategie in cap..asa un plan ,stii: zic il dobor cu o stanga de dreapta spunandu-i "ur show is great, ur doing a great job" (schema cu inmuierea scris legat"\)...Dupa aceea il felicit pentru atitudinea lui pozitiva in anumite privinte...asta neaparat trebe sa-l dea gata si la sfarsit ii fac o "violenta" cu un upercut, ii spun ceva de Ducks..poate se gandeste el singur sa-mi dea biletele....
Zic in sinea mea , asta tre sa fie un plan exceptional..
Ani si ani de pregatiri pentru a deveni avocat si vorba aia, n-am ajuns nici aproape inca , da pregatirile raman...experienta acumulata isi va spune cuvantul ( am uitat ca asta lucreaza in radio de ceva timp)
Trec 10 minute...zic domnule poate ar trebuie sa inchid..nu castig eu..am mancat stiti voi ce cand am fost mic, da nu in cantitati industriale....
Trec 20 de minute... transpir...mai repet odata planul in minte..transpir in continuu...de la atatea lovituri...
Mie ud tricou in spate...zic "ma racesc pentru doua bilete tampite"
Trec 30 de minute...cat sa mai astept...
"WE are going to Alin in Anaheim" moderatorul de-acolo..nu-mi vine sa cred...Ce plan..care plan..ce transpiratii...ce tricou ud..eram tot ud...
Inceput cu o voce tremuranda sa-l lovesc..da parca eram Bute in repriza a 12-a cu Andrade pentru cine a vazut meciul.....
Moderatorul incearca sa spuna ceva..il opresc..imi cer scuze..zic domne nu trebuie suparat...
Ce felicitari, ce upercuturi...si intr-un final satul de mine probabil sau de ce nu impresionat de talentul meu oratoric ma intreba daca nu vreau sa merg la meci....
Zic daca tu insisti pentru tine de ce nu..io de-acolo..
Succesul a fost garantat...
Hai sa-mi schimb hainele ca-s ude toate..
Let's go ducks...

0 Comments:

Post a Comment